مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 07:512019-10-12فناوري

نخستین پارک فضایی کشور در جزیره قشم


سازمان فضایی ایران و سازمان منطقه آزاد قشم، به منظور ایجاد منطقه گردشگری فضایی (پارک موضوعی فضا پایه) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- سازمان فضایی ایران و سازمان منطقه آزاد قشم، به منظور ایجاد منطقه گردشگری فضایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، این تفاهم نامه با رویکرد طراحی و ایجاد منطقه گردشگری فضایی و به عنوان نخستین پارک فضایی کشور در قشم، با حضور مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران و حمیدرضا مومنی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در تهران امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه، برای استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد قشم از جمله، ظرفیت های طبیعی موجود در دره ستارگان و آسمان مناسب این جزیره در هنگام شب برای مقصد گردشگری داخلی و خارجی و منطقه گردشگری فضایی، در سه مرحله، تعریف، جانمایی و برنامه ریزی می شود.

طبق این تفاهمنامه، دو طرف در زمینه طراحی کلان و راهبردی تدوین برنامه گردشگری فضایی، مطالعات پیش امکان سنجی و ارائه تجربیات کشور های دیگر به متقاضیان سرمایه گذاری این طرح در جزیره قشم کمک خواهند کرد.

برگزاری برنامه های کارشناسی و تعیین محتوای علمی با توجه به جذابیت حوزه فضا برای گردشگر و تور های تخصصی و همچنین حضور کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پارک فضایی کشور در جزیره قشم

نخستین پارک فضایی کشور در جزیره قشم