مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 03:272019-10-12اجتماعي

روایتی شیرین از پاهای پیاده تا حرم/اربعین نقطه وصل جاماندگان کربلا


کاروان هایی با پای پیاده از شهرها و کشورهای مختلف در مسیر کربلا،ِ نمود واقعی «کل یوم عاشورا و کل عرض» کربلاست.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیل؛ سرویس فرهنگی: هر ساله افرادی فارغ از اعتقادات دینی و مذهبی، زبان و لهجه مختلف و رنگ با یک هدف مشترک برای زیارت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) از دور و نزدیک به انحاء مختلف اعم از سواره و پیاده اربعین را پلی می کنند برای وصال با سفیر عشق با هدف تحکیم بیعت و عرض ارادت.

  با شروع ماه محرم و از همان روزهای اول جامه های مشکی در ماتم و عزای قهرمان کربلا و سردار بی تکرار تاریخ امام حسین(ع) بر تن عاشقان اهل بیت(ع) نقش می بندد و تا عمر باقیست حکایت بی وفایی مردم کوفه در حق بهانه خلقت و امام خوبی ها، داغی می شود جگرسوز و بدون مرهم که چشم دلداگان حسینی را تا قیامت گریان و عزادار می کند و اینگونه حزنی غم آلود بر تن و جان عاشقان و رهروان اباعبدالله الحسین(ع) سایه می افکند به امید ظهور منتقمی وعده داده شده.

  شهر یکپارچه در غم و اندوه این ماتم بزرگ مشکی پوش شده با بیرق های یا حسین و یا عباس، به تعبیری دیگر زمان و مکان راوی غم سنگین قیام عاشوراست و تو هر لحظه صدای هل من ناصر ینصرنی حسین را می شنوی و در فکر فرو می روی که آیا حسین(ع) فقط در روز عاشورا نیاز به یار و انصار داشت؟ آیا حسین(ع) تنهاست؟ ناخودآگاه قطراتی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی شیرین از پاهای پیاده تا حرم/اربعین نقطه وصل جاماندگان کربلا

روایتی شیرین از پاهای پیاده تا حرم/اربعین نقطه وصل جاماندگان کربلا