مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:022019-10-09ورزشي

از تصمیمات شتابزده در حوزه تعلیم و تربیت خودداری شود


چهارمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی بررسی کنکور با حضور دکتر ابراهیم سوزنچی معاون خط مشی گذاری و راهبری اجرای ستاد علم و فناوری و مدیران موسسات آموزشی و ناشران کتاب های کمک درسی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر سوزنچی با اشاره به نظرات مطرح شده در سه جلسه گذشته از مدیران موسسات آموزشی و ناشران کتاب های کمک درسی، گفت: با توجه به انتقاداتی که توسط کارشناسان به نحوه فعالیت این موسسات و اثرگذاری نامطلوب آنان بر سیستم آموزش در جلسات گذشته مطرح شده است در این جلسه سعی داریم توضیحات مدیران این موسسات را در مورد نحوه فعالیت و راهکارهای آنان برای اصلاح کنکور را بشنویم.

در ادامه جلسه، کاظم قلم چی در سخنانی گفت: در کشور ما همه در حوزه هایی چون ورزش، سیاست، اقتصاد و هنر صاحب نظر و ایده هستند اما متاسفانه ما هیچ اطلاع و ایده ای از دانش آموزش نداریم و در فقر اطلاعاتی و آگاهی در حوزه آموزش به سر می بریم.

وی ادامه داد: تمام این بحث هایی که در مورد آزمون استاندارد و یا اضطراب دانش آموزان مطرح می شود در همه کشورهایی که آموزش پیشرفته هم دارند، مطرح است .

قلم چی ادامه داد: یادمان باشد همه کشورهای مدعی در نظام آموزشی، آزمون سنجش استاندارد را برگزار می کنند و با تمام نقدهایی که بر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تصمیمات شتابزده در حوزه تعلیم و تربیت خودداری شود

از تصمیمات شتابزده در حوزه تعلیم و تربیت خودداری شود