مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 13:312019-10-08دانش

موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند


سینا قربان پور، دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برپایی موکب دانشجویی در دانشگاه گفت: - دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: موکب درمانی این دانشگاه از 13 مهرماه در کربلا برپا شده و تا 26 همین ماه در این منطقه به زائران حسینی خدمت رسانی می کند.

سینا قربان پور، دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برپایی موکب دانشجویی در دانشگاه گفت: موکب دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از 13 مهرماه تا امروز، 16 مهرماه در کنار سلف برپا شد.

قربان پور افزود: در این موکب از دانشجویان دانشگاه پذیرایی شد و به معرفی هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) به دانشجویان پرداختیم.

دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: علاوه بر این، موکب درمانی دانشگاه از 13 مهرماه با همکاری کانون اردو های جهادی و گروه جهادی شهید بقایی دانشگاه در کربلا برپا شده و تا 26 همین ماه به فعالیتش در این منطقه ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند

موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند