مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 10:362019-10-08سياسي

نقش رعایت بهداشت دهان در کاهش مراجعه به پزشک


نقش پزشک و بیمار در حفظ سلامت دهان و دندان هر کدام 50 درصد است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای دکتر حسن سمیاری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه این همایش افزود: نوزدهمین همایش انجمن علمی پریودونتولوژی ایران دوسالانه است و ویژگی امسال این همایش نسبت به دوره های قبل ارایه دستاورد های علمی متناسب با تکنولوژی روز جهان است.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم از مرحله ثبت نام تا پوستر حتی مباحث علمی همکاران را ارایه دهیم گفت: در افتتاحیه همایش امسال از بزرگان و پیشکسوتان رشته تخصصی پریودونتولوژی قدردانی خواهد شد و نخستین تونومنت (المپیاد) دانشجویی و رزیدنتی این رشته نیز در این همایش برگزار می شود که اقدام مثبت و مؤثری در سنجش علمی همکاران است.

آقای دکتر سمیاری ادامه داد: اگرچه این همایش اهداف علمی را دنبال می کند، اما در حاشیه آن به مباحث بهداشتی برای ارتقا دانش سلامت جامعه پرداخته شده است.

این استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه در سلامت دهان و دندان نقش پزشک و بیمار 50 درصد است ادامه داد: اطلاع و آگاهی بیماران از مسایل بهداشتی زمینه ساز پیشگیری از مشکلات این حوزه و کاهش مراجعات به پزشک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رعایت بهداشت دهان در کاهش مراجعه به پزشک

نقش رعایت بهداشت دهان در کاهش مراجعه به پزشک