مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:242019-10-08سياسي

کاتب: وظایف شورای نظارت بر صداوسیما باید قانونمند شود


یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: در روزهای اخیر شاهد نارضایتی مردم، نمایندگان و رییس مجلس از بعضی برنامه های صداوسیما بوده ایم برای اصلاح امور رسانه ملی، - وظایف شورای نظارت باید قانونمند شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا کاتب در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: اربعین حسینی به عنوان بزرگترین راهپیمایی عبادی – سیاسی جهان موجب وحدت تمام ادیان و اقتدار و عظمت اسلام خواهد شد.

رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گفت: از همکارانم انتظار دارم که با نگرش افزایش درآمد مالیاتی جلوی آسیب رسانی به تولید و اشتغال را بگیریم چرا که اگر تولید نباشد درآمدی هم نخواهد بود.

وی ضمن تاکید بر سیاست های کلی نظام قانون گذاری که اخیرا از جانب مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، گفت: از دیرباز تمرکز بر شیوه های بهبود نظام قانون گذاری از مهم ترین مباحث صاحبنظران و نخبگان بوده است، چرا که قانون گذاری مانند دیگر رویه ها در جامعه نیازمند پیشرفت و ارتقاء است.

منویات مقام معظم رهبری در این خصوص نیز برای رفع نارسایی های موجود ابلاغ شده است و مهم ترین بحث در این حوزه اولویت بندی تدوین قوانین و مقررات است که می تواند گره گشای مشکلات کشور و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاتب: وظایف شورای نظارت بر صداوسیما باید قانونمند شود

کاتب: وظایف شورای نظارت بر صداوسیما باید قانونمند شود