مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 18:092019-10-06سياسي

مظلومیت خانواده شهید و گلزار شهید در روستای چم لپو چاروسا+تصاویر


گلزار آن شهید شاید جزء تنها گلزار شهدای باشد که هنوز ساماندهی نشد و از همان ابتدای سفر به روستا از گلزار شهید می توانست مظلومیت آن را مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، شهدا بهترین شاخص برای معرفی انقلاب اسلامی به نسل های امروزی در عرصه های مختلف هستند، ما می توانیم شهدا را به عنوان الگو در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جامعه معرفی کنیم.

عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب خانواده شهدا و خدمت به خانواده شهدا یک افتخار و فرصتی مغتنم بوده که سبب  تجدید روحیه برای خدمت به ملت می شود.

پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آن ها وظیفه ای سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران باید از اولویت های کاری مسئولان باشد.

در سفری هر چند کوتاه به روستای چم لپو با خانواده آشنا شدیم که در روستا شاید مظلوم ترین خانواده روستا خانواده شهید خداخواست زین الدین بود.

شهید خداخواست زین الدین متولد 1344سالن روستای چم لپو در سال 1365در منطقه شلمچه در کربلای 5 به رفیع شهادت می رسد و این شهید گرانقدر را در زادگاه خود به خاک می سپارند اما روستای که در نزدیکی شهر قلعه رییسی و دهدشت می باشد گلزار آن شهید شاید جزء تنها گلزار شهدای باشد که هنوز ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت خانواده شهید و گلزار شهید در روستای چم لپو چاروسا+تصاویر

مظلومیت خانواده شهید و گلزار شهید در روستای چم لپو چاروسا+تصاویر