مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 07:572019-10-06فرهنگي

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از «متری شیش و نیم»


پانزدهمین جشنواره فیلم «زوریخ» در کشور سوییس به کار خود پایان داد و فیلم «متری شیش و نیم» نقدیر ویژه هیات این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد.

- تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از متری شیش و نیم پانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوییس به کار خود پایان داد و فیلم متری شیش و نیم نقدیر ویژه هیات این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات داوران بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم زوریخ به ریاست الیور استون ، جایزه چشم طلایی بهترین فیلم بلند این رویداد سینمایی را به فیلم آمریکایی صدای متال به کارگردانی داریوس ماردر اعطاء کردند و فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روسیتایی از ایران به همراه دو فیلم دندان شیری ساخته شنون مورفی و یک روز سفید سفید ساخته هلینور پالمسون نیز به صورت ویژه مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفتند.

فیلم متری شیش و نیم به همراه پسر مادر ساخته مهناز محمدی، دو نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره زوریخ 2019 بودند که با آثاری از کشورهایی چون سوئد، استرالیا، برزیل، فرانسه، گواتمالا، مکزیک، انگلیس، دانمارک، بوسنی و هرزگوین و آمریکا در بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ برای کسب جایزه چشم طلایی بهترین فیلم جشنواره رقابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از «متری شیش و نیم»

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از «متری شیش و نیم»