مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 11:432019-10-05اقتصادي

افزایش قیمت گوشت قرمز یکی از دلایل افزایش 20 درصدی کشتار طیور در کاشمر است


رییس شبکه دامپزشکی کاشمر با اشاره به افزایش بیش از 20 درصدی کشتار طیور در کشتارگاه این شهرستان گفت: بخش عمده ای از این افزایش به دلیل افزایش قیمت گوشت و تغییر ذائقه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، محمد عارفی در نشست خبری که در آستانه 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع دام در زندگی انسان ها، اظهار کرد: دامپزشکی در بحث کاری از جمله مشاغل فعال و اثرگذار در جامعه محسوب می شود به طوری که نخستین تشکیلات دامپزشکی در سال 1314 در کشور و در سال 1326 در استان ها فعال شد.

رییس شبکه دامپزشکی کاشمر با بیان اینکه مبارزه با بیماری های دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره مردم بر عهده دامپزشکی است، افزود: دامپزشکی نقش مهمی در افزایش کمی و کیفی محصولات دارد، که با توجه به افزایش جمعیت و زندگی شهری و اقتصادی جامعه و تقاضا برای غذای سالم و مغذی افزایش یافته است به همین دلیل فرآورده های خام دامی جزو مواد غذایی موردنیاز جامعه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با توجه به بروز برخی از بیماری های بازپدید و نوپدید، نقش دامپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: خوشبختانه اقدامات کنترلی، پیشگیری و مراقبتی دامپزشکی باعث شده تا حداقل در سطح شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گوشت قرمز یکی از دلایل افزایش 20 درصدی کشتار طیور در کاشمر است

افزایش قیمت گوشت قرمز یکی از دلایل افزایش 20 درصدی کشتار طیور در کاشمر است