مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 11:282019-10-05حوادث

کشف بیش از 4500 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/ 300 شهید انتظامی گلستان تقدیم انقلاب


فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 4 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، روح الامین قاسمی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در سال جاری بیش از 4 تن و 500 کیلو مواد مخدر در گلستان کشف شد.

وی با بیان اینکه بیش از 300 شهید در نیروی انتظامی استان گلستان تقدیم انقلاب اسلامی کردیم، تصریح کرد: اگر شهدا خون های پاک ومقدس خودشان را در راه آزادی و ارزش های دین مبین اسلام قربانی نمی کردند یقینا انقلاب اسلامی حفظ نمی شد در حقیقت شهدا با خون خودشان انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند.

  *ثبت 410 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 در گلستان فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در خصوص برقراری نظم و امنیت در جامعه ابراز کرد: نخستین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و حفظ ارزش های دینی در جامعه است و خوشبختانه استان گلستان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

قاسمی حفظ امینت در جامعه را مهم تلقی کرد و گفت: هر شخصی که با بالا بردن قمه، چاقو و یا هر سلاح سرد دیگری قصد مخدوش کردن امنیت جامعه را دارد با قهر و اقتدار پلیس مواجه خواهد شد و باید دستی که توسط اشرار با قمه و چاقو بلند شد توسط پلیس قطع شود و پلیس ضامن برقراری نظم و امنیت در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4500 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/ 300 شهید انتظامی گلستان تقدیم انقلاب

کشف بیش از 4500 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/ 300 شهید انتظامی گلستان تقدیم انقلاب