مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 12:422019-10-03اجتماعي

واگذاری 30 کودک بی سرپرست در کرمانشاه به فرزندخواندگی


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال 30 کودک بی سرپرست در کرمانشاه به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار شد.

- واگذاری 30 کودک بی سرپرست در کرمانشاه به "فرزندخواندگی" مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال 30 کودک بی سرپرست در کرمانشاه به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه رضوان مدنی در دوازدهمین کنفرانس حقوق کودک که امروز(یازدهم مهر) با حضور معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و فعالین عرصه حقوق کودک استان کرمانشاه برگزارشد، به اجرای طرح های غربالگری بینایی، شنوایی و اضطراب کودکان استان توسط اداره کل بهزیستی طی نیمه نخست امسال پرداخت و گفت: در بحث غربالگری بینایی که تا کودکان شش ساله را در برمی گیرد، در راستای پیشگیری از تنبلی چشم 20 هزار کودک را غربالگری کردیم که از این تعداد 1435 مشکوک به اختلال بینایی بودند.

وی همچنین به انجام غربالگری شنوایی روی 12 هزار و 536 کودک یک ماهه در استان اشاره کرد و افزود: انجام این غربالگری منجربه این شد تا برای 115 نفر از این کودکان سمعک تجویر کنیم.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خاطرنشان کرد: سهمیه سالانه اختصاصی به استان کرمانشاه برای غربالگری اضطراب کودکان 12 هزار نفر است که در مهد کودک ها درحال انجام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 30 کودک بی سرپرست در کرمانشاه به فرزندخواندگی

واگذاری 30 کودک بی سرپرست در کرمانشاه به فرزندخواندگی