مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 12:582019-10-02سياسي

سرلوحه خانواده سالم مدارا در زندگی است


آیین رونمایی از کتاب «مهارت های زندگی با تاکید بر حقوق خانواده» نوشته دکتر «مهرشاد شبابی» در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این کتاب با تاکید بر حقوق خانواده به مسائل مورد نیاز جوانان در خواستگاری و نامزدی، - گروه خانواده؛ نعیمه موحد: صبح امروز آیین رونمایی از کتاب مهارت های زندگی با تاکید بر حقوق خانواده نوشته خانم دکتر مهرشاد شبابی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم که سرلشگر سردار دکتر  سید یحیی صفوی؛ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آن حضور داشت، غلامحسین اسماعیلی؛ سخنگوی قوه قضاییه و سردار نوریان معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز سخنرانی کردند.

کتاب آموزش مهارت های زندگی با تاکید بر حقوق خانواده کتابی است که با تاکید بر حقوق خانواده به مسائل مورد نیاز جوانان در خواستگاری و نامزدی، ازدواج، آسیب شناسی روابط میان زوج ها، مهارت های زندگی، بهداشت روان، بهداشت عمومی، ارتقای سلامت جسمی و سلامت جنسی پرداخته است.

این کتاب در هفت فصل توسط انتشارات دهکده هوسم به چاپ رسیده است.

  پیوند زناشویی نیازمند معرفت و شناخت است غلامحسین اسماعیلی در آیین رونمایی از کتاب آموزش مهارتهای زندگی با تأکید بر حقوق خانواده  گفت: خانواده اساسی ترین رکن جامعه است و باید به این توجه داشت که در بین قرارداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلوحه خانواده سالم مدارا در زندگی است

سرلوحه خانواده سالم مدارا در زندگی است