مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 12:502019-10-02فرهنگي

لیست فیلم هایی برای تماشا در اتوبوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، یکی از مشکلات اصلی بسیاری از ما هنگام سفر با اتوبوس این است که حوصله مان در ساعات طولانی نشستن در این وسیله نقلیه سر می رود.

- یکی از مشکلات اصلی بسیاری از ما هنگام سفر با اتوبوس این است که حوصله ‍مان در ساعات طولانی نشستن در این وسیله نقلیه سر می ‍رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی را بخرید، لپ تاپ یا تبلت شخصی تان را در کیفتان بگذارید و از این فهرست یکی دو فیلم را برای سرگرم شدن در مسیر سفر با اتوبوس انتخاب کنید.

سفر بخیر! غریبه ها در قطار، هیجان سفر با هیچکاک دوست دارید بعد از خرید بلیط اتوبوس و شروع سفر، با تماشای یک فیلم معمایی و کمی ترسناک، حس و حال دیگری به سفرتان بدهید؟ غریبه ها در قطار هیچکاک را تماشا کنید.

این فیلم که احتمالا اسمش را به شکل بیگانگان در ترن هم شنیده اید، داستان ملاقات دو غریبه در یک سفر با قطار و برداشتی از رمان جنایی پاتریشیا های اسمیت به همین نام است.

یک مهندس نابغه و یک پسر جوان در یک قطار ملاقات می کنند و پیشنهاد یک قتل، مسیر این سفر را به کل عوض می کند.

یک کلاسیک سیاه و سفید نسبتا طولانی برای تماشا در مسیر سفر با اتوبوس! لیتل میس سان شاین، یک کمدیِ آرام و حال خوب کن دلتان می خواهد با یک بلیط اتوبوس و دو ساعت وقت در جاده، از شلوغی ‎ها و دغدغه های روزانه تان جدا شوید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست فیلم هایی برای تماشا در اتوبوس

لیست فیلم هایی برای تماشا در اتوبوس