مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 06:232019-10-02بين الملل

ترامپ تیراندازی به پای مهاجران را پیشنهاد داده بود


بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، رییس جمهور آمریکا در جریان نشستی با مشاوران کاخ سفید که در ماه مارس سال جاری میلادی در دفتر ریاست جمهوری برگزار شده بود، - مرز مکزیک و آمریکا بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، رییس جمهور آمریکا در جریان نشستی با مشاوران کاخ سفید که در ماه مارس سال جاری میلادی در دفتر ریاست جمهوری برگزار شده بود، تیراندازی به پای مهاجران را پیشنهاد داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش روزنامه نیویورک تایمز بر مبنای مصاحبه هایی با تعدادی از مقامات دولتی کاخ سفید تهیه شده است؛ مقاماتی که در رویدادهای هفته ای که در آن نشست مذکور برگزار شده بود، شرکت داشتند.

این گزارش برگرفته از کتاب آماده چاپ مایکل شر و جولی هیرشفیلد دیویس، دو خبرنگار آمریکایی تحت عنوان جنگ های مرزی: بطن حمله ترامپ به مهاجرت می باشد؛ کتابی که قرار است 8 اکتبر سال جاری میلادی (16مهرماه) منتشر شود.

این معاونین کاخ سفید به روزنامه نیویورک تایمز گفتند که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در جریان آن نشست به مشاوران پیشنهاد داد که برای کاستن سرعت مهاجران به پای آن ها شلیک شود.

در این گزارش آمده است: این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که ترامپ در جریان سخنرانی در ماه نوامبر سال گذشته میلادی علنا پیشنهاد داده بود که اگر مهاجران شروع به پرتاپ سنگ کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تیراندازی به پای مهاجران را پیشنهاد داده بود

ترامپ تیراندازی به پای مهاجران را پیشنهاد داده بود