مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 15:082019-09-28سياسي

دفاع مقدس و پیروزی ما در جنگ وجهه مردمی داشت


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی وجهه مردمی داشت و بار اصلی این رزم را مردم به دوش کشیدند.

- جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی وجهه مردمی داشت و بار اصلی این رزم را مردم به دوش کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامحسین غیب پرور در یادواره شهدای عملیات والفجر 8 و یگان دریایی لشگر 31 عاشورا در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: عملیات والفجر 7 از حیث گوناگون با سایر عملیات ها نظیر بدر و خیبر تفاوت فاحشی داشت و اما رزمندگان دلیر ما توانستند با هوشیاری و استعانت از زهرای اطهار این عملیات را با موفقیت و پیروزی پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به خیانت های بنی صدر رییس جمهور وقت ایران در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بنی صدر اعتقادی به نیروهای مردمی و حضور ملت در جبهه های نبرد نداشت و معتقد بود کشور ارتش دارد و باید ارتش نیز در مقابل دشمن ایستادگی کند اما با دستور مستقیم امام که فرمودند؛ حصر آبادان باید شکسته شود نیروهای مردمی از هر جای ایران روانه جبهه ها شدند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی خود را به مناطق جنگی کشور رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس و پیروزی ما در جنگ وجهه مردمی داشت

دفاع مقدس و پیروزی ما در جنگ وجهه مردمی داشت