مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 11:432019-09-28بين الملل

انصراف از شرکت در یک رویداد جهانی /فرصتی که از دست می رود


نمایش «ویتسک» به کارگردانی مهسا رهسپار ، هنرمند جوان دشتستانی برای حضور و اجرا در هفدهمین جشنواره هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان انتخاب شده است.

- نمایش ویتسک به کارگردانی "مهسا رهسپار"، هنرمند جوان دشتستانی برای حضور و اجرا در هفدهمین جشنواره هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره امسال از 9 تا 17 مهرماه میزبان 52 نمایش از 17 کشور است که ایران یکی از این کشورهاست.

کشورهای کره جنوبی، روسیه، بلژیک، انگلستان، اکراین، ایران، گرجستان، آلمان، لوکزامبورگ، ارمنستان، برزیل، آمریکا، کرواسی، ایتالیا، سوئد، سوییس و لهستان در این رویداد حضور خواهند داشت.

گروه گلبانگ از دشتستان با نمایش ویتسک به کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد و مهسا رهسپار یکی از هفت گروه و نمایش های ایرانی است که در جشنواره شرکت خواهند داشت اما این بار نیز برخی مسائل و مصائب همیشه گریبان گیر فرهنگ و هنر باعث شده امید هنرمندان این دیار رو به ناامیدی برود.

این نمایش خاص و پرطرفدار و بازیگران و عوامل آن برای درخشش در عرصه جهانی آماده اند اما بنا به مشکلات مالی بیم و امیدها با هم به ستیز نشسته اند.

کارگردانان این نمایش مثل همیشه سعی دارند بر بی مهری ها و مشکلات چشم ببندند و برای موفقیت و برای رسیدن به هدف هزینه بدهند اما دیگر پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف از شرکت در یک رویداد جهانی /فرصتی که از دست می رود

انصراف از شرکت در یک رویداد جهانی /فرصتی که از دست می رود