مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 15:032019-09-26اقتصادي

برگزاری الکترونیکی آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ترم آینده


رییس مرکز آزمون های علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه با برگزاری هر آزمون الکترونیک بیش از 43 میلیون تومان صرفه جویی می شود، گفت: از ترم آینده آزمون های این دانشگاه الکترونیکی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگترین ساختمان مرکز آزمون ها و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای مشاوران معاونت آموزشی وزارت بهداشت، امروز افتتاح شد.

این ساختمان کهبا اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شده است، یک هزار و 340 متر فضای فیزیکی دارد و به 10 عدد سرور و 680 کلاینت مجهز است به گونه ای که ظرفیت قابل افزایش آن به 850 عدد می رسد.

مساحت مرکز فوق در زمینی به متراژ دو هزار و 600 با زیر بنای 2000 هزار مترمربع و در سه طبقه بنا شده و از 8 کلاس 120 و همچنین 10 کلاس 60 نفره تشکیل شده است به گونه ای که کلاس های این مرکز را به امکانات آموزشی مجهز کردیم.

رییس مرکز آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این ارتباط گفت: تلاش می شود تمامی آزمون های این دانشگاه از ترم آینده به صورت الکترونیکی و در قالب انواع مختلف آزمون ها برگزار شود.

دکتر مسیح صبوری تاکید کرد: آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گذشته به صورت سنتی با صرف هزینه بالای کاغذ و در قالب تشریحی و تستی برگزار می شد اما با برگزاری آزمونها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری الکترونیکی آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ترم آینده

برگزاری الکترونیکی آزمون های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ترم آینده