مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:432019-09-24ورزشي

یزدی ها با اماکن تاریخی و گردشگری شهرشان آشنا می شوند


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری طرح یزدگردی ویژه شهروندان یزدی و همچنین دومین نشست از سلسله نشست های گردشگری با موضوع آشنایی با تجهیزات طبیعت گردی در مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس ملازینلی در تشریح برنامه های اداره امور گردشگری این سازمان، به برگزاری دومین نشست از سلسله نشست های گردشگری این سازمان اشاره و در این رابطه بیان کرد: این نشست با همت واحد امور گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، در دومین گام خود با موضوع آشنایی با تجهیزات طبیعت گردی، ساعت 18 چهارشنبه مورخ سوم مهرماه در هتل فیروزه واقع در خیابان مهدی(عج) میزبان شهروندان یزدی است.

وی در ادامه حضور در این نشست را رایگان اعلام کرد و افزود: امیر هوشنگ شمس که از کارشناسان و اساتید برجسته حوزه آموزش طبیعت گردی است، عهده دار تدریس این دوره ارزشمند است و شهروندان یزدی نیز در انتهای نشست ضمن فراگیری این مبحث مهم و کاربردی حوزه طبیعت گردی، گواهی نامه معتبری دریافت خواهند کرد.

ملازینلی همچنین با اشاره به طرح ویژه یزدگردی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، بیان داشت: بازدید از جاذبه های تاریخی و مذهبی یزد در طرح ویژه یزدگردی کودکان، خانواده ها و بزرگسالان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها با اماکن تاریخی و گردشگری شهرشان آشنا می شوند

یزدی ها با اماکن تاریخی و گردشگری شهرشان آشنا می شوند