مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:132019-09-24فناوري

اپلیکیشنی که طراحی چیدمان خانه را آسان تر می کند


شرکت آیکیا(IKEA) در برنامه واقعیت افزوده خود امکانی را فراهم کرده که کاربران می توانند با استفاده از گوشی خود، مبلمان های مختلف را در خانه خود امتحان کنند.

- شرکت آیکیا(IKEA) در برنامه واقعیت افزوده خود امکانی را فراهم کرده که کاربران می توانند با استفاده از گوشی خود، مبلمان های مختلف را در خانه خود امتحان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، آیکیا(IKEA) شرکت سوئدی و چندملیتی است که در زمینه فروش تخت خواب، میز و سایر لوازم اصلی و فرعی منزل فعالیت می کند.

این شرکت یک اپلیکیشن واقعیت افزوده دارد که به کاربران اجازه می دهد به 3 هزار و دویست آیتم از محصولات این شرکت دسترسی پیدا کنند و با قرار دادن نسخه سه بعدی این اسباب در خانه خود، دریابند که کدام یک از آن ها با خانه شان جور می شود.

در گذشته این امکان تنها برای گوشی های آیفون میسر بود ولی چند وقتی است که گوشی های اندروید هم می توانند از این امکان بهره مند شوند.

حال شرکت آیکیا اعلام کرده که برنامه Place واقعیت افزوده این شرکت می تواند برای ارزیابی وضعیت مبلمان در خانه مفید باشد و با استفاده از فناوری واقعیت افزوده یک دکور جدید را در خانه امتحان کند.

در واقع نسخه جدید اپلیکیشن آیکیا به عنوان یک ابزار دکوراسیون بسیار کاربردی تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشنی که طراحی چیدمان خانه را آسان تر می کند

اپلیکیشنی که طراحی چیدمان خانه را آسان تر می کند