مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:182019-09-24اجتماعي

استخدام 621 نفر در آموزش و پرورش بوشهر


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: از اول مهرماه سال جاری 621 نفر در آموزش و پرورش استان استخدام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا دانش فر در نشست توجیهی سند تحول بنیادین اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید 621 نفر از معلمان حق التدریس، شرکت کنندگان آزمون استخدامی و آموزشیاران سوادآموزی به استخدام آموزش و پرورش استان درآمدند.

وی در ارتباط با ترکیب نیروهای جدید جذب شده افزود: از کل تعداد نیروهای یاد شده، 249 نفر شامل نیروهای خرید خدمت، پیش دبستانی و حق التدریس هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بوشهر گفت: از آموزشیاران واجد شرایط نهضت سواد آموزی هم 65 نفر به عنوان آموزگار ابتدایی جذب آموزش و پرورش شدند.

دانش فر عنوان کرد: بر اساس ماده 28 آزمون استخدامی 307 نفر هم با مجوز وزارتخانه به صورت پیمانی به استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر درآمدند.

وی به جذب سرباز معلمان جدید در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد 21 نفر تحت عنوان طلبه وظیفه و 67 نفرسرباز معلم جدید مشغول تدریس در مدارس استان شدند.

این مسئول چالش پیش روی آموزش و پرورش را کمبود معلم دانست و بیان کرد: رشد 11 هزار نفری دانش آموزان در سال جاری نسبت به سال قبل و بازنشستگی نیروهای باتجربه دو عامل مهم کمبود شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 621 نفر در آموزش و پرورش بوشهر

استخدام 621 نفر در آموزش و پرورش بوشهر