مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 09:132019-09-24فرهنگي

گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با محور «رونق تولید» منتشر شد


سی و سومین مجلد مجموعه «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» با محور «رونق تولید» از سوی «نشر شاهد» منتشر شد.

- گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با محور رونق تولید منتشر شد سی و سومین مجلد مجموعه گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با محور رونق تولید از سوی نشر شاهد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا عنوان مجموعه ای است که هرجلد آن به یک موضوعِ مورد تاکید شهدا اختصاص دارد.

جلد سی و سوم این مجموعه با موضوع رونق تولید که توسط رحیم نریمانی تهیه و تنظیم شده، توسط نشر شاهد منتشر و روانه بازار نشر شد.

از مجموعه گزیده موضوعی وصیت نامه ها، پیش از این دفاتری با عناوین بسیج، حجاب، انقلاب اسلامی، وحدت، پرهیز از تفرقه، پرهیز از فتنه و نفاق و ولایت فقیه و رهبری، امام زمان (عج)، امر به معروف و نهی از منکر منتشر شده است.

گفتنی است گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با موضوع رونق تولید با شمارگان هزار نسخه و قیمت 10 هزار تومان توسط نشر شاهد به چاپ رسیده است.

علاقه مندان می توانند برای ارتباط با نشر شاهد و تهیه این کتاب و سایر منشورات شاهد به نشانی تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان ملک الشعرای بهار شمالی، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نشر شاهد مراجعه و یا با شماره تلفن امور مشترکین 88308089 – 8830924 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با محور «رونق تولید» منتشر شد

گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با محور «رونق تولید» منتشر شد