مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:282019-09-23اقتصادي

برای رفع مشکلات روستاها نیازمند خودیاری مردم هستیم


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس تاکید کرد که با همکاری و خودیاری مردم در روستاها می توان شاهد رفع بسیاری از مشکلات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، سیدکمال پاکفطرت دوشنبه یکم مهر در بازدید از روستاهای بخش شیبکوه شهرستان فسا گفت: این بخش علیرغم قدمت زیاد و اهمیت فراوانی که دارد به دلیل شرایط اقلیمی حاکم و برداشت بی رویه آب از منابع زیرزمینی، مردمش با مشکلات تامین آب مواجه اند.

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر اضافه کرد: با توجه افت سطح آب های زیرزمینی و تلخی آب در این منطقه باید از طرح های جایگزین در کشت محصولات کشاورزی استفاده کرده و با احداث سیل بندها تدابیر لازم را برای نفوذ آب و کمک به احیای سفره های زیرزمینی اتخاذ کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان فسا با مشارکت و همکاری اهالی روستاها در حال تلاش برای رفع مشکلات آب آشامیدنی در این منطقه هستند، گفت: با جداسازی آب برای مصرف خوراکی و بهداشتی می توان در مصرف آب شرب به میزان قابل توجهی صرفه جویی کرد.

پاکفطرت از رییس اداره آبفای این شهرستان خواست تا ضمن برآورد هزینه ها، نسبت به تعویض سیستم های معیوب آبرسانی که باعث هدر رفت زیاد آب می شود، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکلات روستاها نیازمند خودیاری مردم هستیم

برای رفع مشکلات روستاها نیازمند خودیاری مردم هستیم