مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:282019-09-23سياسي

طلاق آسیب اول استان است


استاندار اردبیل با اشاره به اینکه طلاق آسیب اول استان است، افزود: 70 درصد طلاقهای صورت گرفته استان در هفت سال اول زندگی اتقاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در حوزه سیاسی استانداری در راستای شناسایی آسیبهای اجتماعی موجود در استان اقدامات خوبی انجام شده است تا با آنها راههای پیشگیری و مقابله بررسی شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه طلاق یکی از آسیبهای اول استان است، یادآورشد: این آسیب می تواند نزاع، افسردگی، ناامیدی در بین خانواده ها، اعتیاد و همچنین ضربه زدن به مسائل اقتصادی استان منجر شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی و اداری استان موظف هستند با برگزاری برنامه های فرهنگی و کارگاه های مهارت آموزی برای کارکنان خود و خانواده های آنها از آسیبهای احتمالی پیشگیری کنند.

استاندار اردبیل در ادامه با اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی راه آهن اردبیل- میانه، احداث بزرگراه ها،سدهای خاکی و چندین طرح گردشگری افق روشنی را برای استان ترسیم کرده بطوریکه انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی با حمایت از سرمایه گذاران توسعه و پیشرفت استان را در اولویت کاری خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق آسیب اول استان است

طلاق آسیب اول استان است