مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:282019-09-23اجتماعي

راه اندازی 16 مدرسه کارآفرین در استان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای رونق تولید هنرستان ها را در دستور کار قرار داده ایم که کار آموزش همراه با تولید را در این مدارس دنبال می کنیم و 16 هنرستان کارآفرینی در استان راه اندازی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اسکندری نسب بعد از ظهر امروز اول مهرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور معاون وزیر اظهار کرد: از سال 92 در استان کرمان در راستای عزتمندی معلمان فعالیت هایی را آغاز کرده ایم زیرا رکن اصلی آموزش و نظام تعلیم و تربیت معلم است و هرچه این قشر با فراغ بال، انگیزه بهتر و با دغدغه کمتری در کلاس درس حضور یابند، می توانیم نتیجه بهتری از کار آنها بگیریم.

وی افزود: در این راستا همه مراکز رفاهی استان را در دستور کار قرار داده و علی رغم محدودیت های مالی، در همه شهرستان ها و مناطق فضایی برای استفاده همکاران تعریف کرده ایم.

اسکندری نسب تصریح کرد: درمان فرهنگیان بحث مهمی است که در کرمان کلینیک فرهنگیان به دستگاه های مورد نیاز مجهز خواهد شد و کلینیک در سیرجان، زرند، رفسنجان و جیرفت فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: برای رسیدن به عدالت آموزشی، قریب به 610 مدرسه در استان با کمتر از 10 نفر دانش آموز خدمات آموزشی ارائه می کنند و 251 مدرسه زیر 5 نفر در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 16 مدرسه کارآفرین در استان

راه اندازی 16 مدرسه کارآفرین در استان