مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 14:232019-09-23حوادث

48 هزار لیتر بنزین قاچاق در کامیاران کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی آزادی از کشف بیش از 48 هزارلیتر سوخت قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کامیاران خبر داد و اظهار داشت: - فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 48 هزارلیتر سوخت قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی آزادی از کشف بیش از 48 هزارلیتر سوخت قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کامیاران خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کامیاران در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و حین کنترل خودرو های عبوری در محور کرمانشاه به کامیاران درایست وبازرسی شهید میرجلیلی 2 دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل سوخت را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی، خودرو های مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ها بیش از 48 هزار لیتر بنزین قاچاق کشف شد.

سردار آزادی ادامه داد: در همین رابطه 2 نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه با اشاره به افزایش 108 درصدی کشف انواع فرآورده های نفتی در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: طی این مدت بیش از 458 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی کشف و 35 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار لیتر بنزین قاچاق در کامیاران کشف شد

48 هزار لیتر بنزین قاچاق در کامیاران کشف شد