مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 11:082019-09-23سياسي

کارگرانی که قرارداد سفید دارند کجا بروند؟


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر رفع نواقص سامانه جامع روابط کار و دعوت از کارگران برای ثبت قراردادهای خود گفت:سامانه روابط کار از بستن قراردادهای سفید امضا جلوگیری می کند و هرچه قراردادهای کارگران شفاف تر شود با تخلفات بهتر برخورد می شود.

- فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار سامانه جامع روباط کار، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه و اجرای این طرح مزایای بسیاری دارد و اول از همه به نفع کارگران است تا بتوانند مطالبات قانونی خود را بهتر و سریع تر پیگیری کنند.

وی افزود: این طرح بنا به خواسته جامعه کارگری و نمایندگان کارگران و به دلیل برخی تخلفات در خصوص انعقاد قراردادهای کار به ویژه قراردادهای سفید امضا و عدم رعایت حقوق کارگران مطرح شد و خوشبختانه در چند استان کشور عملیاتی شده است.

کارگران فاقد بیمه و دارای قرارداد سفید کجا بروند؟ رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی افزود:کارگران با آغاز به کار سامانه می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و یک نسخه از قرارداد کار به دفاتر پیشخوان مراجعه و مراحل ثبت قرارداد یا احیانا دادخواست خود را دنبال کنند.

بیات درباره ثبت قرارداد آن دسته کارگرانی که قرارداد سفید امضا دارند و نسخه ای از قرارداد در اختیارشان گذاشته نمی شود، گفت: متاسفانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگرانی که قرارداد سفید دارند کجا بروند؟

کارگرانی که قرارداد سفید دارند کجا بروند؟