مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:482019-09-23فرهنگي

معرفی برندگان امی 2019/جوایز اصلی به «بازی تاج و تخت» و «چرنوبیل» رسید


مراسم اعطای جوایز هفتاد و یکمین دوره جوایز تلویزیونی امی برگزار شد و فصل پایانی این سریال توانست جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کرد و جایزه بهترین مینی سریال نیز به «چرنوبیل» رسید.

- معرفی برندگان امی 2019/جوایز اصلی به بازی تاج و تخت و چرنوبیل رسید مراسم اعطای جوایز هفتاد و یکمین دوره جوایز تلویزیونی امی برگزار شد و فصل پایانی این سریال توانست جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کرد و جایزه بهترین مینی سریال نیز به چرنوبیل رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، سریال بازی تاج و تخت که فصل هشتم و پایانی آن در ماه می منتشر شد، توانست برای چهارمین بار جایزه بهترین سریال درام جوایز امی را از آن خود کند و رکورددار تاریخی برنده بیشترین جایزه امی برای یک مجموعه تلویزیونی است.

بازی تاج و تخت علاوه بر کسب جایزه بهترین سریال درام، جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال های درام را نیز از آن خود کرد تا در مجموع 12 جایزه امی (شامل 10 جایزه در بخش هنرهای خلاقانه امی) کسب کند.

سریال معروف چرنوبیل دیگر محصول کمپانی HBO نیز علاوه بر کسب جایزه بهترین مینی سریال، جایزه بهترین کارگردانی و نویسندگی مینی سریال را نیز به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان امی 2019/جوایز اصلی به «بازی تاج و تخت» و «چرنوبیل» رسید

معرفی برندگان امی 2019/جوایز اصلی به «بازی تاج و تخت» و «چرنوبیل» رسید