مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:332019-09-23اقتصادي

سهم اشتغال زنان شهرستان 30 درصد است


معاون برنامه ‍ ‎‎‎‎ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: سالانه 200 میلیارد ریال تسهیلات به افراد جویای کار در قالب مشاغل خانگی، حمایتی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می شود.

- معاون برنامه ‍ ‎‎‎‎ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: سالانه 200 میلیارد ریال تسهیلات به افراد جویای کار در قالب مشاغل خانگی، حمایتی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مسعود خاندایی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان، اظهار کرد: البته بازخورد این تسهیلات هنوز مشخص نشده، اما شورایی برای رسیدگی و مدیریت پرداخت این تسهیلات در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: در شرایط امروز جامعه با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه و همه جانبه استکبار جهانی بر ضد ملت ایران، شرایط سخت و غیرطبیعی بر اقتصاد کشور حاکم شده که نیازمند حضور همه اقشار جامعه است.

معاون برنامه ‍ ‎‎‎‎ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، تصریح کرد: تحریم ها مانند دوره دفاع مقدس به فرصت تبدیل شد و کارگاه های تولیدی شرایط مطلوبی پیدا کردند و به سمت توسعه پایدار گام برداشته اند.

خاندایی گفت: شهرستان کاشان با وجود سه شهرک صنعتی فعال، چهار ناحیه صنعتی و هشت منطقه صنعتی از نظر مجوزهای صادر شده در حوزه صنعت، رتبه 27 کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اشتغال زنان شهرستان 30 درصد است

سهم اشتغال زنان شهرستان 30 درصد است