مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:182019-09-23دانش

تاکنون 23 نفر از کارگران هپکو آزاد شد ه اند / وعده آزادی 6 نفرِ باقیمانده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته عباس قاسمی، دادستان اراک از آزادی 23 نفر از کارگران هپکو که در اعتراضات کارگری دوشنبه هفته گذشته بازداشت شده بودند، - دادستان اراک با اعلام خبر آزادی 23 نفر از 29 کارگر بازداشت شده هپکو گفت: 6 نفر دیگر نیز آزاد خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته عباس قاسمی، دادستان اراک از آزادی 23 نفر از کارگران هپکو که در اعتراضات کارگری دوشنبه هفته گذشته بازداشت شده بودند، خبر داد.

به گفته قاسمی، در پی اعتراضات کارگران هپکو که منجر به بستن ریل راه آهن شمال به جنوب شده بود، 29 نفر دستگیر شدند که تاکنون 23 نفر از این تعداد آزاده شده و 6 نفر دیگر هم آزاد خواهند شد.

قاسمی همچنین اشاره کرده که اکثر کسانی که نقش رهبری و لیدری در ماجرای اعتراضات هپکو نداشتند، آزاد شده اند.

البته کارگران هپکو معتقدند لیدر اصلی اعتراضات کارگری، سهامداران سابق و مدیرعامل شرکت است که در جمع کارگران، از آنان خواسته ریل راه آهن را ببندند.

گفتنی است، شب گذشته قرار بوده جلسه ای با حضور نمایندگان استان مرکزی در مجلس، استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی با نمایندگانی از شرکت گل گهر برگزار شود که به علت عدم حضور نمایندگان گل گهر این جلسه لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 23 نفر از کارگران هپکو آزاد شد ه اند / وعده آزادی 6 نفرِ باقیمانده

تاکنون 23 نفر از کارگران هپکو آزاد شد ه اند / وعده آزادی 6 نفرِ باقیمانده