مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:182019-09-23اجتماعي

مدرسه بروند که چه بشود؟


«دانش آموزان باید زیستن مسالمت آمیز در کنار جامعه ای در حال افزایش میانگین سنی و پیر شدن را هم بیاموزند و درکی از معلولیت و فقر داشته باشند.

- دانش آموزان باید زیستن مسالمت آمیز در کنار جامعه ای در حال افزایش میانگین سنی و پیر شدن را هم بیاموزند و درکی از معلولیت و فقر داشته باشند.

در یکی از مدارس ژاپنی در امارات ویلچری گذاشته اند و هر روز یک نفر موظف می شود کل روز روی آن بنشیند و با آن تردد کند تا درکی از زندگی و محدودیت های معلولان پیدا کند.

در برخی مدارس اصرار هست که حتما یک دانش آموز معلول در کلاس ها باشد تا دانش آموزان از کودکی با مسائل این قشر نسبتا بزرگ آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سرزعیم، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در یادداشتی در شبکه توسعه نوشت: شکوفه های آینده ساز امروز به مدرسه می روند.

ما هم که مدرسه می رفتیم، نسل قبل ما را به چشم شکوفه های آینده ساز می دید اما دریغ و درد که بخش مهم و طلایی فرزندان دهه پنجاه و شصت در ناکارآمدی، انجام نشدن اصلاحات و تحریم، تلف شده و می شود و حالا گویی مأموریت توسعه ایران بر دوش متولدان دهه هفتاد و هشتاد قرار می گیرد، اگر بتوانند.

مدرسه می روند تا به توسعه کمک کنند.

سوال: این مدارس که قرار است سازندگان توسعه را تربیت کنند، به فرزندان ما چه می آموزند؟ برخی فکر می کردند مدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه بروند که چه بشود؟

مدرسه بروند که چه بشود؟