مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 00:432019-09-22فرهنگي

معاون هنری: از ساماندهی مؤسسه ها کوتاه نمی آییم


معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه از ساماندهی مؤسسه های زیر مجموعه معاونت هنری کوتاه نمی آید، چون همه باید سرِ خطِ قانون بیایند، - از تهیه چهار روش برای این ساماندهی و بررسی آن در یک شورای پنج نفره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از وقتی خبر تجمیع و ساماندهی مؤسسه ها و انجمن های تابعه معاونت امور هنری و تقلیل آن به دو مؤسسه به نقل از رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد، واکنش های متفاوتی در رسانه های بازتاب داشته است؛ واکنش هایی که بیشتر هم منفی بودند و کار را به نامه نگاری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیدار و جلسه برخی هنرمندان با یکی دو نفر از مقامات کشاند.

در این مدت اطلاعات مختلف و البته ناقصی درباره این طرح که براساس خبر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی های کارشناسی در سطوح مختلف آن انجام شده و مراحل نهایی اش در کارگروه ساماندهی مؤسسات معاونت هنری نهایی و اجرایی خواهد شد منتشر شد و حتی بعضی مدیران مربوط از جمله مدیرکل هنرهای نمایشی هم گفتند درباره جزییات آن اطلاعات دقیقی ندارند که همین ها باعث بیشتر شدن انتقادها شد.

حال مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری با خبرنگاران ایسنا به گفت وگو نشست تا جزییاتی از این مسئله ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنری: از ساماندهی مؤسسه ها کوتاه نمی آییم

معاون هنری: از ساماندهی مؤسسه ها کوتاه نمی آییم