مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:482019-09-22سياسي

13 گمرک کشور تا پایان سال به پلیس مجهز می شوند


طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور و استاندار هرمزگان، مرکز پلیس گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: امروز اگر ما عزتمند هستیم و در روز روشن در دهان سردمدار استکبار جهانی می زنیم و توطئه های آن ها را خنثی می کنیم و به فتح قله های جهانی نزدیک تر می شویم به دلیل وجود دو عنصر اساسی است که ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و ادامه دهندگان راه شهدا است.

سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی ادامه داد: اساسا راه نجات کشور و سرفرازی تمسک و ادامه راه شهدا است و امروز رهروان شهدا در ارتش و سپاه کاری کردند که در جنگ تکنولوژیک نیز ما پیروز باشیم و پاسخگوی توطئه های دشمنان شویم.

سلیمانی بیان کرد: بحث زنده بودن شهدا برای این دنیا است زیرا در عالم برزخ همه زنده اند و شهید می بیند و ناظر است بر هر آنچه است و قدرت تصرف و عمل در این دنیا دارد و به همین دلیل خداوند شهدا را زنده پنداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا اظهار کرد: ماموریت نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم، جامعه و کشور است و امنیت است که آرامش می آورد.

وی ادامه داد: امنیت به نص قانون عام است و در تمام شئونات جامعه و کشور باید جاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 گمرک کشور تا پایان سال به پلیس مجهز می شوند

13 گمرک کشور تا پایان سال به پلیس مجهز می شوند