مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-22اقتصادي

ساخت 15 هزار تن ریل تا 2 ماه آینده / جزییات تحویل 1000 تن ریل ملی UIC60


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو خیرالله خادمی با اشاره به تحویل اولین محموله ریل ملی UIC60 از ذوب آهن اصفهان در روز گذشته، اظهار داشت: یکی از آرزو های دیرینه صنعت ریلی، - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 1000 تن ریل UIC60 دیروز از ذوب آهن تحویل گرفتیم و 1700 تن دیگر هم به زودی تحویل می گیریم، گفت: ذوب آهن مدعی است می تواند 15 هزار تن ریل مورد نیاز ما را تا 2 ماه آینده تحویل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو خیرالله خادمی با اشاره به تحویل اولین محموله ریل ملی UIC60 از ذوب آهن اصفهان در روز گذشته، اظهار داشت: یکی از آرزو های دیرینه صنعت ریلی، استفاده از ریل تولید داخل بود و در این راستا از گذشته اقداماتی برای تولید ریل در داخل کشور، انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل ونقل کشور ادامه داد:، اما در دوره های گذشته تولید ریل ملی به تولید انبوه نرسید ضمن آنکه ضرورت داشت سرمایه گذاری در خط تولید کارخانجات فولادی کشور هم در این باره انجام شود.

* اقدام شرکت ذوب آهن برای تولید ریل UIC60 و U33 وی اضافه کرد: از چند سال پیش موضوع تولید ریل ملی جدی شد و شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد آمادگی دارد ریل ملی تولید کند و اقدام به ایجاد خط تولید و نصب تجهیزات در این باره کرد، اما این روند در اوایل کمی زما ن بر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 15 هزار تن ریل تا 2 ماه آینده / جزییات تحویل 1000 تن ریل ملی UIC60

ساخت 15 هزار تن ریل تا 2 ماه آینده / جزییات تحویل 1000 تن ریل ملی UIC60