مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:132019-09-22اجتماعي

24 هزار کلاس اولی راهی مدارس شدند


در آستانه سالتحصیلی و در قالب جشن شکوفه ها بیش از 24 هزار دانش آموز ابتدایی برای اولین بار راهی مدارس شدند تا در سالتصحیلی جدید تحت تعلیم و تربیت قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه اردبیل، در آیین جشن شکوفه ها که در مدرسه شهید رجبی اردبیل برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک شروع سالتحصیلی 99-98 برای دانش آموزان و اولیای آنها اظهار کرد: از امروز معلمان و مربیان تربیتی ما با آغوش گرم پذیرای نسل آینده هستند تا در یک فضای امن و آرام زمینه تحصیل و تربیت و تعالی آنها را فراهم کنند.

احمد ناصری به تحصیل 24 هزار دانش آموز در مقطع اول ابتدایی اشاره و خاطرنشان کرد: به صورت رسمی و از فردا سالتحصیلی جدید آغاز خواهد شد و 250 هزار دانش آموز در سراسر استان اردبیل در بیش از 3 هزار و 300 واحد آموزشی تحصیل خود را آغاز می کنند.

وی یکی از بسترهای فراهم شده در مدارس را زمینه سازی برای استعدادیابی در حوزه های علمی، هنری، حرکتی و زیباشناختی اعلام کرد و گفت: امیدواریم در همه ساحه های تعلیم و تربیت دانش آموزان ما بتوانند به توانمندی و مهارت موردنظر دست یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل مشارکت بیش از 20 هزار معلم، مربی و مدیران مدارس را در سالتحصیلی جدید یادآور شد و بیان کرد: ما به شدت به همراهی اولیای دانش آموزان نیاز داریم تا در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار کلاس اولی راهی مدارس شدند

24 هزار کلاس اولی راهی مدارس شدند