مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 14:582019-09-22سياسي

بدون کلاس کنکور، دانشگاه تراز اول دور از دسترس نیست


قبولی در کنکور به عنوان مهم ترین رقابت علمی کشور، ایستگاه آخر مشقت ها و آغاز آسودگی های داوطلبان دیروز و دانشجویان امروزی است که این روزها برای نام نویسی به دانشکده های دانشگاه علم و صنعت می روند.

- ایسنا از حال و هوای نودانشجویان علم و صنعت در روز ثبت نام گزارش می دهد بدون کلاس کنکور، دانشگاه تراز اول دور از دسترس نیست قبولی در کنکور به عنوان مهم ترین رقابت علمی کشور، ایستگاه آخر مشقت ها و آغاز آسودگی های داوطلبان دیروز و دانشجویان امروزی است که این روزها برای نام نویسی به دانشکده های دانشگاه علم و صنعت می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشجویان جدیدالورود، سرشار از انرژی، آماده پیمودن راه موفقیت، در تب و تاب ثبت نام و انجام امور اداری برای تحویل مدارکشان به اداره آموزش می باشند و خانواده هایشان با چهره های خوشحال و چشم هایی که از ذوق موفقیت فرزندشان برق می زند، برای انجام امور اداری به همراه نودانشجویان خود به این طرف و آن طرف می روند و در نهایت در مراسم معارفه ای که دانشگاه ترتیب داده، شرکت می کنند.

در قسمتی دیگر از دانشگاه سرسبز و توأم با آرامش دانشگاه علم و صنعت، معاونان آموزشی و همکاران آنها در واحدهای مختلف اداری با رویی گشاده پذیرای مهمانان جدیدشان هستند و به راهنمایی نودانشجویان و خانواده های آنها می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون کلاس کنکور، دانشگاه تراز اول دور از دسترس نیست

بدون کلاس کنکور، دانشگاه تراز اول دور از دسترس نیست