مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 14:482019-09-22بين الملل

نیویورک تایمز: ادعای ترامپ درباره ناسا و ایران دروغ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه راستی آزمایی های رسانه های آمریکایی درباره ادعا های دونالد ترامپ و تاکید آن ها بر دروغ گویی ادامه دار رییس جمهور کشورشان، - روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی، ادعا های رییس جمهور آمریکا درباره ایران در دیدار با نخست وزیر استرالیا را به چالش کشیده و مورد راستی آزمایی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه راستی آزمایی های رسانه های آمریکایی درباره ادعا های دونالد ترامپ و تاکید آن ها بر دروغ گویی ادامه دار رییس جمهور کشورشان، حالا نیویورک تایمز درباره اظهارات اخیر او درباره ایران راستی آزمایی کرده است.

نیویورک تایمز گزارش داد: رییس جمهور در گفت و گوی روز جمعه خود با نخست وزیر استرالیا در حضور خبرنگاران در یک ادعای نادرست گفت که قبل از رسیدن او به منصب (ریاست جمهوری آمریکا) تاسیسات ناسا عملا تعطیل و بسته شده بودند .

رییس جمهور آمریکا در حضور خبرنگاران در این باره گفته بود: اگر شما به تاسیساتمان نگاه کنید، (قبل از آمدن من) تاسیساتمان عملا تعطیل شده بود، اما حالا ما داریم کار می کنیم و ما می خواهیم به مریخ برویم نیویورک تایمز این ادعای دونالد ترامپ را غلط خواند و نوشت: رییس جمهور ترامپ مانند دیگر سلف خود برنامه فضایی دولت را تغییر داده است، اما کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: ادعای ترامپ درباره ناسا و ایران دروغ است

نیویورک تایمز: ادعای ترامپ درباره ناسا و ایران دروغ است