مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-22پزشكي

یک سوم متخصصین فعال وزارت بهداشت از دانش آموختگان این دانشگاه هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آمار وزارت بهداشت در رابطه با فارغ التحصیلان دانشگاه، عنوان کرد: با نگاهی به آمار وزارت بهداشت متوجه می شویم که حدود یک سوم متخصصین و فوق تخصص های فعال در حوزه وزارت بهداشت از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد آقاجانی در جمع دستیاران جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه امروز ما در آستانه آغاز هفتمین دهه فعالیت دانشگاه شهید بهشتی قرار داریم، گفت: طی 6 دهه فعالیت، حدود 70 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف علوم پزشکی فارغ التحصیل شده اند که 15 هزار نفر از این تعداد در دوره های پزشکی عمومی، داروسازی و دندانپزشکی و 10 هزار نفر از مقاطع تخصصی و فوق تخصصی دانش آموخته شده اند.

وی با اشاره به آمار وزارت بهداشت در این رابطه، عنوان کرد: با نگاهی به آمار وزارت بهداشت متوجه می شویم که حدود یک سوم متخصصین و فوق تخصص های فعال در حوزه وزارت بهداشت از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به وضعیت دانشگاه از لحاظ آمار کمی و کیفی، اظهار کرد: در حال حاضر 14 هزار دانشجو در 285 رشته مقطع، 13 دانشکده و 20 بیمارستان توسط 1400 عضو هیات علمی در حال آموزش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم متخصصین فعال وزارت بهداشت از دانش آموختگان این دانشگاه هستند

یک سوم متخصصین فعال وزارت بهداشت از دانش آموختگان این دانشگاه هستند