مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:382019-09-22پزشكي

ارائه خدمات سلامت به بیش از 16 هزار زائر پاکستانی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شهریور تاکنون بیش از 16 هزار نفر از اتباع غیر ایرانی که از پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شدند خدمات سلامت را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سید مهدی طباطبایی افزود: با توجه به ورود بیش از 16 هزار 620 نفر زائر پاکستانی توسط 165 اتوبوس به داخل پایانه مرزی میرجاوه، خدمات سلامت به تمامی زوار پاکستانی که قصد عبور از پایانه مرزی میرجاوه را دارند ارائه می شود.

وی با اظهار خرسندی از سامان دهی تردد های مرزی در پایانه های رسمی کشور گفت: با توجه به استقرار گروه های خدماتی بهداشت و درمان در گذرگاه های رسمی، امکان اجرای دستورالعمل های بهداشت بین الملل در این گذرگاه ها وجود دارد و نگرانی اصلی ما در خصوص انتقال بیماری های عفونی مانند مالاریا و التور به ترددهای غیر مجاز مرزی مربوط می شود .

دکتر طباطبایی با اشاره به اینکه در دهه اول محرم امسال تعداد زائرین پاکستانی نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است افزود: کارکنان بهداشت، درمان و اورژانس 115 بصورت شبانه روزی در پایانه مرزی میرجاوه آماده ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اورژانسی به اتباع پاکستانی هستند و همچنین بیمارستانهای دارالشفاء میرجاوه و بیمارستانهای مرکز استان آماده خدمات رسانی به بیماران اورژانسی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات سلامت به بیش از 16 هزار زائر پاکستانی

ارائه خدمات سلامت به بیش از 16 هزار زائر پاکستانی