مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:132019-09-22دانش

ضرورت سوق دادن بخشی از پژوهش های دانشگاهی به سمت زندگی دانشجویی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست شورای معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه های منطقه 7 کشور، بر ضرورت سوق دادن بخشی از پژوهش های دانشگاهی به سمت زندگی دانشجویی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در این نشست که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، به موضوع هویت دانشجویی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: رشد بی حساب وکتاب و نگاه کمی گرایانه در سال های گذشته سبب بی هویتی برخی دانشجویان شده و تلاش زیادی شده به این اوضاع سامان داده شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه به عنوان یکی از بخش های مهم جامعه هم محل تجمع فرهیختگان است و هم افراد را برای حضور در جامعه و پذیرش مسئولیت آماده می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تصریح کرد: برخی فقط کارکردهای آموزشی و پژوهشی را برای دانشگاه ها تصور می کنند و این در حالی است که توجه به این دو موضوع کفایت نمی کند.

وی افزود: برای اتصال و پیوند با بدنه اجتماعی ضروری است در کنار آموزش و پژوهش، سایر توانمندی های دانشجویان نیز تقویت شود.

دکتر غفاری اظهار داشت: دانشجویان با حضور در دانشگاه باید آمادگی های لازم را برای زندگی و مناسبات اجتماعی کسب کنند که توجه به این مهم ضرورت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سوق دادن بخشی از پژوهش های دانشگاهی به سمت زندگی دانشجویی

ضرورت سوق دادن بخشی از پژوهش های دانشگاهی به سمت زندگی دانشجویی