مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 12:332019-09-22حوادث

سقف های کاذب ساختمان اداری آتش به پا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با تماس کارکنان یک ساختمان اداری و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 1، - آتش سوزی یک ساختمان 6 طبقه اداری در خیابان جمهوری اسلامی با تلاش آتش نشانان به سرعت مهار و از سرایت آن جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با تماس کارکنان یک ساختمان اداری و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 1، 46، 118، گروه امداد و نجات 1، تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 11:46 دقیقه ظهر روز جمعه به محل حادثه در خیابان جمهوری اسلامی، نرسیده به فردوسی اعزام کرد.

امیر هاتفی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در این باره ابراز داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، بخشی از طبقه پنجم یک ساختمان اداری 6 طبقه که مدتی غیر فعال و در حال تعمیر و بازسازی بود طعمه آتش سوزی شده بود.

وی افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان به محل، پرسنل ساختمان با بکارگیری تجهیزات ایمنی و خاموش کننده موجود در محل مشغول خاموش کردن آتش بودند که با رسیدن نیرو ها و آبرسانی به کانون آتش، عملیات آغاز و محل حادثه تحویل آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف های کاذب ساختمان اداری آتش به پا کرد

سقف های کاذب ساختمان اداری آتش به پا کرد