مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:182019-09-22سياسي

فرهنگ ایثار و مقاومت باید برای نسل جوان امروز تبیین شود


با اتحاد و همدلی از برهه دشوار کنونی عبور خواهیم کرد.

- استاندار آذربایجان غربی گفت:با اتحاد و همدلی از برهه دشوار کنونی عبور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن دوران مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی تمام توطئه ها استکبار جهانی را خنثی کردند.

وی با اشاره به برخی از دلایل آغاز جنگ تحمیلی نیز گفت: دشمن بعثی با تحریک سران رژیم های استکباری و با هدف اصلی جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف دنیا، در 31 شهریور سال 59 به ایران حمله کرد و خیال می کرد در یک هفته می تواند تهران را اشغال کند.

شهریاری اضافه کرد: مردم غیرتمند ایران اسلامی در آن دوران با تکیه بر وحدت و همدلی و با هدایت های داهیانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن بعثی و سلطه گران ایستادند و علی رغم عدم برخورداری از تسلیحات پیشرفته نظامی و با دست خالی رشادت های بی نظیری را خلق کردند.

مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از ویژگی های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رشادت های بی نظیر رزمندگان با کمترین امکانات نظامی، وجود معنویت در میان رزمندگان، رعایت ارزش های اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و مقاومت باید برای نسل جوان امروز تبیین شود

فرهنگ ایثار و مقاومت باید برای نسل جوان امروز تبیین شود