مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-22بين الملل

حزب کارگر خواستار پاسخگویی جانسون درباره اتهام تعارض منافع شد


یک عضو وابسته به حزب کارگر پارلمان انگلیس از بوریس جانسون خواسته درباره ادعاهای مطرح شده علیه او از سوی روزنامه ها مبنی بر تعارض منافع احتمالی در دادن مبلغی از سرمایه دولتی به یک زن آمریکایی در دوران تصدی شهرداری لندن توضیح دهد.

- بوریس جانسون و جنیفر آرکوری یک عضو وابسته به حزب کارگر پارلمان انگلیس از بوریس جانسون خواسته درباره ادعاهای مطرح شده علیه او از سوی روزنامه ها مبنی بر تعارض منافع احتمالی در دادن مبلغی از سرمایه دولتی به یک زن آمریکایی در دوران تصدی شهرداری لندن توضیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش روزنامه ساندی تایمز در مورد تعارض منافع احتمالی ریشه در ارتباط بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با جنیفر آرکوری، مدل و کارآفرین تکنولوژی دارد که هفت سال پیش به لندن نقل مکان کرد.

طبق گزارش این روزنامه، 126 هزار پوند از بودجه عمومی دولت در اختیار آرکوری قرار گرفته و همچنین اجازه دسترسی به سه ماموریت تجاری خارجی که جانسون سرپرستی آن را بر عهده داشته، به او داده شده است.

جان تریکت، وزیر سایه دفتر کابینه اظهار کرد، جانسون باید درباره این ادعا به طور کامل توضیح دهد.

تریکت در بیانیه ای اظهار کرد: بوریس جانسون باید گزارشی کامل از اقداماتش در ارتباط با این اتهامات بسیار جدی و مهم مبنی بر سوء استفاده از اموال دولتی در دوران تصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب کارگر خواستار پاسخگویی جانسون درباره اتهام تعارض منافع شد

حزب کارگر خواستار پاسخگویی جانسون درباره اتهام تعارض منافع شد