مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 08:482019-09-22اقتصادي

کویرنوردی؛ کلید رونق اقتصادی خراسان جنوبی


جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور گفت: گردشگری و به ویژه کویرنوردی در خراسان جنوبی می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خراسان جنوبی، مسعود سلطانی فر، در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی و کارخانه لاستیک سازی بیرجند اظهار کرد: معدن، صنعت و کشاورزی از پتانسیل های خراسان جنوبی است که می توان برای سرمایه گذاری از آن بهره برد.

وی افزود: خراسان جنوبی در بخش های اقتصادی، ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری دارد که با سرمایه گذاری به فعلیت می رسد.

جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور بیان کرد: گردشگری با محوریت بوم گردی نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد که در خراسان جنوبی در این زمینه هم افزایی خوبی وجود دارد.

سلطانی فر ادامه داد: در موضوع گردشگری با حجم سنگین تقاضا از طرف گردشگران اروپایی رو به رو هستیم چرا که برای آنان بیش از جنگل و سواحل، آرامش کویر جذابیت دارد.

وی با بیان اینکه گردشگران آماده هزینه کردن برای شرکت برای ورزش های کویری هستند که باید از این ظرفیت بهره برد، تصریح کرد: رونق سرمایه گذاری نیازمند زیر ساخت هایی چون حمل و نقل است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: باتوجه به قول وزیر راه پیش بینی می شود که عملیات اجرایی راه آهن مرکز استان تا 20 روز آینده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویرنوردی؛ کلید رونق اقتصادی خراسان جنوبی

کویرنوردی؛ کلید رونق اقتصادی خراسان جنوبی