مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 16:032019-09-21سياسي

از مشکلات اساسی دوچرخه سواران، نبود پارکینگ است


رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از مشکلات اساسی دوچرخه سواران نداشتن پارکینگ است که در کمیته دوچرخه سواری در حال بررسی است و اگر لازم باشد، - مصوباتی در این زمینه خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان، سیدمحسن حسینی پویا در نشست بررسی نقش سازمان های مردم نهاد در نهادینه سازی و اجرای منشور حقوق شهروندی و مسئولیت های شهرنشینی مشهد، اظهار کرد: از جلسه گذشته تا به امروز، دو سانحه در مسیرهای دوچرخه سواری داشتیم که یک از این سانحه ها منجر به فوت و دیگری در کما است.

وی عنوان کرد: ما می خواهیم قبح دوچرخه سواری با هرلباسی شکسته شده و برای همه عادی شود که با هر سن، ظاهر و لباس و جایگاهی می توان دوچرخه سواری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مصوبات شهر همگان را در شورا پیگیری می کنیم و قرار است در شهرداری بخشی به نام شهر همگان راه اندازی شود ، خاطرنشان کرد: در شهرهمگان بر روی چهار موضوع تاکید می شود که یکی از آن ها پیاده مداری و دوچرخه سواری است.

موضوع اتصال شبکه پیاده و دوچرخه و حمل ونقل عمومی در شهرداری متولی خاصی پیدا می کند.

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه امیدواریم مشهد تغییر محسوس در این زمینه داشته باشد ، بیان کرد: در کنار این ها باید یک سری مسیرها نیز اضافه شود که به موازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات اساسی دوچرخه سواران، نبود پارکینگ است

از مشکلات اساسی دوچرخه سواران، نبود پارکینگ است