مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 15:482019-09-21سياسي

وجود 10 هزار دکل مخابراتی در تهران/ جمع آوری دکل های بدون مجوز


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران با اشاره به طرح ساماندهی دکل های مخابراتی شهر تهران، گفت: حفظ سلامت شهروندان مهمترین اولویتی است که در صدور مجوز نصب دکل های مخابراتی و رادیویی پایتخت مدنظر شهرداری تهران قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد مظاهریان در بازدید از شرکت ارتباط مشترک شهر به عنوان متولی ساماندهی و صدور مجوز دکل های مخابراتی در شهر، اظهار کرد: دو مسئله مهم در رابطه با موضوع دکل های مخابراتی وجود دارد، یکی بحث تعارض منافع و روابط حقوقی در نصب دکل ها در املاک مردم و نسبت آن با املاک مجاور است و دیگری بحث حریم ایمنی این دکل هاست.

وی ادامه داد: باید تجربه دنیا در خصوص نصب دکل در اماکن عمومی و مسائل حقوقی مرتبط با آن بررسی شود؛ البته بخشی از مطالعات لازم انجام شده که طرح هایی نیز بر اساس آن در حال تهیه است اما نیاز داریم تا با دیدی آینده پژوهانه برای مشکلات، راه حل های منطقی ارائه کنیم.

مظاهریان به موضوع حساسیت اعضای شورای شهر در خصوص مجاورت دکل های مخابراتی و برخی مدارس در شهر تهران هم گفت: دکل های مخابراتی باید یک حریم ایمنی مشخص داشته باشند، که این حریم ایمن در حال تعیین است؛ نباید اجازه داد در مجاورت فضاهای حساس مانند مدرسه یا بیمارستان این دکل ها نصب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 10 هزار دکل مخابراتی در تهران/ جمع آوری دکل های بدون مجوز

وجود 10 هزار دکل مخابراتی در تهران/ جمع آوری دکل های بدون مجوز