مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 13:482019-09-21اقتصادي

اردبیل بیشترین سهم را در صادرات به کشورهای اوراسیا دنبال می کند


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با پیوستن ایران به بازار اوراسیا سهم استان اردبیل با توجه به مرزی بودن با این کشورها باید بیشتر از سایر مناطق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارژنگ عزیزی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما نسبت به تقویت حوزه واردات و صادرات از گمرکات استان و رفع موانع ترخیص کالاها تلاش و پیگیری های لازم را انجام می دهیم و از اختیارات استانی استفاده خواهیم کرد تا در کنار پیگیری های ملی مشکلات و موانع صادرکنندگان و تجار برطرف شود.

وی ارزش گذاری درست کالاها و رفع موانع پیمان سپاری را یکی از این پیگیری ها اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت گذاری غیرواقعی و تعهدی که برای تجار به وجود آمده است بن بست واقعی را برای تجار ایجاد کرده در حالی که ما با استفاده از اختیارات ملی و استانی می توانیم این موانع را برطرف و با یک دقت نظر در قوانین و مقررات تسهیل در این حوزه را فراهم کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل در مورد اعمال 36 درصد عوارض گمرکی در ورود به بازار اوراسیا و پنج کشور عضو این مجمع بین المللی گفت: هر چند ایران خارج از منطقه اوراسیاست اما از پنج آبان ماه امسال براساس توافق انجام شده در قالب 503 اقلام ایرانی تلاش برای اعمال تعرفه های ترجیحی مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل بیشترین سهم را در صادرات به کشورهای اوراسیا دنبال می کند

اردبیل بیشترین سهم را در صادرات به کشورهای اوراسیا دنبال می کند