مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-21اقتصادي

دشمن در طراحی تحریم ها فاصله طبقانی را افزایش داده است


دشمن در طراحی تحریم ها واردات کالاهای لوکس به ایران را آزاد کرده است تا خزانه ای را پر و فاصله طبقاتی در جامعه را افزایش دهد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دشمن در طراحی تحریم ها واردات کالاهای لوکس به ایران را آزاد کرده است تا خزانه ای را پر و فاصله طبقاتی در جامعه را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رضا رحمانی پیش از ظهر امروز شنبه در بیست و چهارمین آیین تجلیل از صنعتگران نمونه استان اصفهان، اظهار کرد: همیشه مشکلات بوده و نباید همه چیز را سیاه و سفید نگاه کنیم.

سعی من بر این است که استنباط معقولی از مسائل داشته باشم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن 10 درصد صنعت کشور، قطب صنعت است، افزود: اگر امروز بتوانیم تصمیماتی بگیریم که برخی مشکلات صنعت اصفهان حل شود، کار بزرگی کرده ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، اظهار کرد: امروز صادرات فولاد کشور ممنوع و تحریم شده است، اما صادرات سنگ آهن آزاد است، همچنین واردات خودرو آزاد، اما واردات قطعات خودرو تحریم است.

دشمن در طراحی تحریم ها واردات کالاهای لوکس را به ایران آزاد کرده است تا خزانه ای را پر و فاصله طبقاتی در جامعه را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در طراحی تحریم ها فاصله طبقانی را افزایش داده است

دشمن در طراحی تحریم ها فاصله طبقانی را افزایش داده است