مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 12:582019-09-21سياسي

زنان خانه دار از مهمترین عوامل توسعه اجتماعی در کشور هستند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت خانواده از جمله مهمترین عوامل توسعه اجتماعی و اجرایی استان و کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده و با دستور کار تصویب سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان های کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت کنترل مهاجرت برای کاهش بیکاری در استان یزد، اظهار کرد: حدود 30 درصد اشتغال استان یزد به زنان واگذار شده است.

وی با بیان این که یزد طی 25 سال گذشته رتبه اول کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است، افزود: نقش اول در این دستاورد علمی و اجتماعی را زنان در خانواده ایفا می کنند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بیمه کردن زنان خانه دار به عنوان مدیران توسعه اجتماعی، گفت: مدیریت خانواده از جمله مهمترین عوامل توسعه اجتماعی و اجرایی استان و کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

موسوی بیوکی با بیان این که ساماندهی حضور و اشتغال زنان افغانستانی از دیگر دغدغه های جدی مدیریت استان در یزد است، تصریح کرد: طبق اطلاعات موجود نرخ بیکاری زنان در استان یزد طبق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان خانه دار از مهمترین عوامل توسعه اجتماعی در کشور هستند

زنان خانه دار از مهمترین عوامل توسعه اجتماعی در کشور هستند