مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 10:232019-09-21سياسي

نهایی شدن قرارداد انتقال 30میلیون مترمعکعب آب شرب به شهر کرمان در آینده نزدیک


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی آب شرب شهر کرمان گفت: با پیشنهاد بنده، وزیر نیرو با انتقال 30 میلیون مترمکعب آب از مسیر انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان موافقت و و به زودی قرارداد تامین آب برای شهر کرمان نهایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کویر، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به پیشنهاد خود مبنی بر انتقال بخشی از آب مازاد منتقل شده از خلیج فارس به استان کرمان و موافقت این موضوع از سوی وزیر نیرو اظهار کرد: این مهم باعث خواهد شد مشکل آب شرب شهر کرمان و توابع آن، با درنظر گرفتن جمعیت فعلی برای یک دوره بلند مدت مرتفع شده و با توجه به دائمی بودن انتقال آب، در فصل های گرم سال، مشکل کمبود آب در کلیه مناطق شهر کرمان با تامین آب بسیار باکیفیت، حل شود.

پورابراهیمی درتشریح این خبر با اشاره به روند صورت گرفته تا رسیدن به این اقدام بزرگ گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی و خشک شدن چاه های انتقال آب شرب شهر کرمان، تامین آب کرمان با مشکل جدی مواجه شده بود و برای حل این مشکل چند برنامه از طریق وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: اول موضوع انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری، تحت عنوان انتقال آب خرسان که استان های اصفهان، یزد و کرمان را شامل می شود که یک پروژه ملی و بسیار بزرگی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن قرارداد انتقال 30میلیون مترمعکعب آب شرب به شهر کرمان در آینده نزدیک

نهایی شدن قرارداد انتقال 30میلیون مترمعکعب آب شرب به شهر کرمان در آینده نزدیک