مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-21دانش

مشکینی: دانشگاه آزاد باید به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و یکمین جلسه شورای تخصصی معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با حضور مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد گفت: مسیر این دانشگاه تغییر از توسعه کمی به کیفی است و باید به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و یکمین جلسه شورای تخصصی معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با حضور مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و معاونان اداری در واحد چابهار برگزار شد.

مشکینی در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد به درختی تنومند در آموزش عالی کشور تبدیل شده، گفت: مسیر این دانشگاه تغییر از توسعه کمی به کیفی است و باید به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود.

یکی از نقاط قوت این دانشگاه نسبت به دانشگاه های دولتی این است که از ابتدا بدون وابستگی به منابع مالی دولتی، روی پای خود ایستاده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با بیان اینکه منابع انسانی، فیزیکی و مالی سه منبع اصلی در دانشگاه هستند، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکینی: دانشگاه آزاد باید به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود

مشکینی: دانشگاه آزاد باید به انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 تبدیل شود